Narrow your search

Library

EhB (6)

Arteveldehogeschool (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (2)

DocAtlas (1)

EHC (1)

KBR (1)

LUCA School of Arts (1)

Odisee (1)

VIVES (1)


Resource type

book (6)


Language

Dutch (4)

English (2)


Year
From To Submit

2008 (6)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Advertising is dead: long live advertising!
Authors: ---
Year: 2008 Publisher: London Thames & Hudson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers
Authors: --- ---
Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclamekunst --- Reclame


Book
Onbewust beïnvloed. Hoe reclame werkt zonder dat je het weet én hoe je het meet
Authors: --- ---
Year: 2008 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- SWOCC


Book
Onder moeders paraplu? : determinanten en effecten van merkportfoliostrategieën
Author:
ISBN: 9076802203 Year: 2008 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit proefschrift geeft inzicht in de determinanten en effecten van merkportfoliostrategieën, waarbij de relatie tussen individuele merken en het corporate merk centraal staat. Welke strategieën gebruiken ondernemingen om hun merken in onderlinge samenhang te managen? Welke argumenten gaan hieraan vooraf? Hoe komen deze strategieën tot uiting in reclame en hoe reageren consumenten hierop? Aan de hand van verschillende onderzoeksmethoden wordt in dit proefschrift antwoord gegeven op deze vragen. Hiermee wordt inzicht gegeven in de determinanten en effecten van merkportfoliostrategieën, waarbij de relatie tussen individuele merken en het corporate merk centraal staat. Ook is er aandacht voor de interne organisatie van merkportfoliomanagement: wie is verantwoordelijk en welke activiteiten worden ondernomen om het merkportfoliobeleid vorm te geven? Uit het onderzoek blijkt dat ondernemingen veelal gemengde strategieën hanteren en dat verschillende determinanten een rol spelen. De mate waarin merken onder de paraplu van het corporate merk worden gepresenteerd, blijkt een effect te hebben op de consumentenassociaties ten aanzien van die merken. Het onderzoek laat zien dat in de praktijk nog weinig sprake is van weloverwogen strategievorming, maar dat het belang hiervan door steeds meer ondernemingen wordt erkend.


Book
Basics Design: grids
Authors: ---
ISBN: 2940373779 9782940373772 Year: 2008 Publisher: Singapore AVA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

83


Book
Draak is weg
Authors: ---
ISBN: 9789058384744 Year: 2008 Publisher: Wielsbeke De Eenhoorn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

piet stoer kijkt in het hok. maar draak is er niet. en de deur staat op een kier. hoe kan dat nou? draak is weg. piet stoer roept weer: 'ma! ma! draak is weg!'

Listing 1 - 6 of 6
Sort by